Archive for Novembre 10, 2015

Repte 08: L’element

En aquest projecte, havíem de crear un efecte en una fotografia nostra, on es pogués apreciar que ens havíem transformat en aire, aigua, foc o terra. En el meu cas, jo hem vaig transformar en vent, fent veure que esdevenia fum.

El resultat és el següent:

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

En aquest projecte tinc un 10.


Repte 07: Sorpresa!

En aquest projecte, l’objectiu era crear 1o popups organitzats lliurement per la doble pàgina que tenim al nostre no-quadern. Teníem diferents tutorials que ens ensenyaven tècniques i diferents maneres de crear aquesta engenyeria del paper.

El meu resultat explica una història: Al principi es veu un menjador sobri, per on camina una figura fosca… De cop es troba davant un mirall i SORPRESA! És la Montserrat, que es pot veure al mirall, que acaba d’arribar de treballar i els seus amics i familiars li han preparat una festa d’aniversari! Tots surten de qualsevol racó i es desplega una festa!

El resultat final és:

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

 

En aquest projecte tinc un 10.


Repte 02: Apunts al natural

Aquesta trimestre, ens havíem d’aliar-nos amb un company de la classe i dibuixar-nos mútuament. Havia de ser en menys de 5 minuts cada posició. En aquest cas he representat la figura de la Irati Burjons:

Agm8OWELph_mpzOh4tQq5HPhNFZX2CfCWgJEZxDoXsfZ

En aquest repte tinc un 9.


Currículum

A l’assignatura d’estada a l’empresa, com a classe encarregada d’ajudar-nos amb la nostra vida laboral, era necessari crear un currículum que poguéssim usar per buscar feina. Aquest havia de contenir tota la informació personal capaç de seduir  aquella persona que decidexi contractar-te o no. La condició especial era fer-lo diferent, creatiu i alegre.

El meu en concret, es podria dividir en dos apartats. El primer consta de les dades estrictament necessàries, on està tot estructurat de manera formal. El segon és un apartat més creatiu, on sembla que he guixat el paper, incloent nova informació i fent el paper més dinàmic.

El fons és d’un color taronja, ja que és un color vital, alegre, sinònim de força i energia. I també sempre ha estat el meu color, amb el que sempre m’he sentit identificada.

Aquest és el resultat final:

Bonico naranja 2

Bonico naranja

Opino que és un currículum alegre, destinat a empreses enèrgiques. No resulta exageradament informal, he conservat una porció prudent. Per aquests motius, opino que la meva nota hauria de ser un 8’3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

L’altra opció creada:

Bonico, 2

Currículum <— Aquest és el document sobri.